صفحه خانگی arrow آشپزی arrow انواع دسر - پیش غذا arrow بستنی لیمو و هندوانه رژیمی

بستنی لیمو و هندوانه رژیمی

شما از پرتال آکاایران در سایت سرگرمی بخش آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان قسمت انواع دسر - پیش غذا- از بستنی لیمو و هندوانه رژیمی بازدید می کنید امیدواریم بپسندید

بستنی لیمو و هندوانه رژیمی - آکا

تنها 82 کالری و پر از ویتامین ث. یک لایه لیمو ترش و یک لایه هندوانه.تنها 82 کالری و پر از ویتامین ث. یک لایه لیمو ترش و یک لایه هندوانه. تناسب لایه طعم ها آزاد است و می توانید بر اساس تنوع و میل خود مقدار آنها را کم و زیاد کنید.مواد لازم برای 1 نفر :لایه هنوانه :2 کاسه هنوانه خرد شده و هسته گرفته شده.یک چهارم فنجان شکر رژیمی.یک چهارم فنجان آب.یک چهارم فنجان نعناع خرد شده و تازه.1 قاشق غذا خوری آب لیموی تازه2 عدد پیاز متوسط خرد شده4 عدد سیر متوسط خرد شده1 قاشق غذا خوری آب لیموی تازهلایه لیمو :6 ق



ادامه مقاله بستنی لیمو و هندوانه رژیمی



برچسب ها: رژیم. رژیم لاغری. تناسب. تناسب اندام. لاغری.