صفحه خانگی arrow آشپزی arrow انواع دسر - پیش غذا arrow صبحانه های سالم، مقوی و کم کالری (1)

صبحانه های سالم، مقوی و کم کالری (1)

شما از پرتال آکاایران در سایت سرگرمی بخش آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان قسمت انواع دسر - پیش غذا- از صبحانه های سالم، مقوی و کم کالری (1) بازدید می کنید امیدواریم بپسندید

صبحانه های سالم، مقوی و کم کالری (1)

 اگر صبح خود را صبحانه های سالم و مقوی که در ادامه آموزش داده ایم شروع کنید، متابولیسم بدنتان افزایش می یابد و می توانید در طول روز کالری بیشتری بسوزانید. این صبحانه ها شامل انواع وافل، مافین، کَسِرول و تخم مرغ هستند و تقریبا همه آنها زیر 350 کالری دارند. درعین کم کالری بودن، ویتامین و مواد معدنی موردنیاز بدن را نیز تامین می کنند.وافل‌ساندویچ توت فرنگی و پنیر خامه ای•    تعداد: 4 نفر•    زمان آماده سازی: 20 دقیقه•    زمان پخت: دو دقیقه برای هر سا



ادامه مقاله صبحانه های سالم، مقوی و کم کالری (1)



برچسب ها: مقوی و کم کالری (1) صبحانه. سالم. مقوی. آشپزی. .