صفحه خانگی arrow اطلاعات عمومی arrow مقالات مدیریت و بازاریابی arrow پنج نقش مهم روابط عمومی در بازاریابی

پنج نقش مهم روابط عمومی در بازاریابی

RTF PDF چاپ ایمیل
شما از پرتال آکاایران در سایت سرگرمی بخش مقالات مفید قسمت مقالات مدیریت و بازاریابی- از پنج نقش مهم روابط عمومی در بازاریابی بازدید می کنید امیدواریم بپسندید

پنج نقش مهم روابط عمومی در بازاریابی

پنج نقش مهم روابط عمومی در بازاریابیدرک نقش و قدرت روابط عمومی(PR) در پشتیبانی فعالیت های فروش و بازاریابی امری بسیار حیاتی است، نقشی که باعث افزایش «سهم از اذهان» و به طبع آن «سهم از بازار» می شود.در این نوشتار به پنج مقوله از یک «برنامه یکپارچه بازاریابی» اشاره می شود که روابط عمومی می تواند به موفقیت کامل برنامه کمک کند:۱) طراحی یک برنامه روابط عمومی کارا، مؤثرترین راه برای نفوذ و تأثیر واقعی بر مخاطبان و مشتریان می باشد. هیچ ابزار جایگزینی برای افزایش اعتبار شرکت و محصول، بهتر از ابزار ر



ادامه مقاله پنج نقش مهم روابط عمومی در بازاریابی



برچسب ها: نقش. مهم. روابط. عمومی. بازاریابی.